Horsens HF & VUC

Horsens HF & VUC søger undervisere i geografi

HF-lærere i geografi ved Horsens HF & VUC

Vi søger pr. 1. august 2024 1-2 undervisere i geografi på HF evt. i kombination med et andet HF-relevant fag. Stillingen kan søges af kandidater både med og uden pædagogikum, og der er mulighed for en fast og fuld stilling afhængig af fagkombination. Hvis du ikke har fuld undervisningskompetence i geografi, f.eks. med geologi fra Aarhus Universitet, lægger vi sammen en plan for uddannelse i de manglende moduler.

Du vil blive en del af en velfungerende faggruppe, der prioriterer vidensdeling og samarbejde. Som ny lærer vil du få tilknyttet en kollega som mentor, som kan hjælpe dig godt i gang.

Om dig

Vi forventer, at du er både fagligt ambitiøs, anerkendende og god til at skabe betydningsfulde relationer. Som HF-lærer skal du med fagligt overskud forstå at motivere, udfordre og støtte vores elever i deres læring. Du skal brænde for dit fag og være interesseret i at udvikle den pædagogiske praksis gennem egen og fælles refleksion. Du bliver en del af et engageret HF-lærerteam, så vi lægger vægt på, at du prioriterer samarbejde og er nysgerrig i forhold til at arbejde på tværs af fag. Du skal have en relevant akademisk uddannelse.

Om skolen
Horsens HF & VUC tilbyder et bredt udvalg af kompetencegivende fag på både grundlæggende og gymnasialt niveau. Fleksible tilrettelæggelser gør det muligt for den enkelte elev at tilpasse sin uddannelse efter egne behov. Skolen har omkring 450 årselever og ca. 60 medarbejdere, hvoraf 32 er HF-lærere. Vi er en skole, som prioriterer samarbejde om og udvikling af undervisning og pædagogik for at skabe det størst mulige læringsudbytte for vores elever gennem et glimrende uformelt kollegialt samarbejde.

Skolen ligger midt i Horsens kun 10 minutters gang fra banegården. Du kan læse mere om os på www.horsenshfogvuc.dk.

Information og ansøgning

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller tilhørsforhold til at søge.
Ansøgninger sendes via gymnasiejob.dk senest den 30. maj 2024 kl. 12.00.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem staten og Gymnasieskolernes Lærerforening.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vicerektor Kasper Wettergren på kw@horsenshfogvuc.dk.

Samtaler forventes afholdt løbende, så send gerne din ansøgning så hurtigt som muligt.

Horsens HF & VUC
    Holmboes Alle 1C, 8700 Horsens