Gribskov Gymnasium

Årsvikariater idræt, samfundsfag, filosofi og erhvervsøkonomi på Gribskov Gymnasium

På Gribskov Gymnasium vil der i skoleåret 2024-2025 være ledige hold i fagene idræt, samfundsfag, filosofi og erhvervsøkonomi. Vi søger derfor lærere, som har undervisningskompetence i disse fag.

Gribskov Gymnasium ligger i Helsinge i smukke omgivelser. Vi har fine fysiske rammer, og vi lægger vægt på rummelighed, og at skolen skal være et rart sted at være for både elever og ansatte. Samtidig stræber vi efter høj kvalitet i undervisningen samt faglig og pædagogisk udvikling. Vores indsatsområder bygger på begreberne Kritisk respekt & Sjov seriøsitet.

Hvis du har spørgsmål

Du kan finde information om skolen på vores hjemmeside: www.gribskovgymnasium.dk. Hvis du har spørgsmål, er du også velkommen til at ringe til os.

Ansøgning samt eksamenspapirer, evt. pædagogikumudtalelse og anbefalinger sendes via gymnasiejobportalen til

rektor Kristoffer Høy Sidenius

Østergade 52, 3200 Helsinge

Tlf.: 48 79 84 10

Ansøgningsfrist: Ansøgningen skal være os i hænde senest 12. maj 2024.

Søg jobbet

• Arbejdssted
    Gribskov Gymnasium
  • Adresse