Aarhus Gymnasium

UNDERVISERE TIL AARHUS GYMNASIUM, AARHUS C

AARHUS GYMNASIUM, Aarhus C, søger undervisere inden for fagene: biologi, dansk, engelsk, filosofi, fysik, idéhistorie, kemi, kommunikation/It, matematik, psykologi, programmering, teknikfag og teknologi i kombination med andre fag i gymnasiefagrækken. Der vil være tale om både årsvikariater og faste stillinger. Med den rette fagkombination vil vi kunne tilbyde fastansættelse.

I fagene teknikfag og teknologi stilles der krav om 2 års erhvervserfaring for at have undervisningskompetence. I disse fag har vi særligt brug for medarbejdere med en ingeniøruddannelse inden for IT-elektronik, elektroteknologi, softwareteknologi eller tilsvarende.

AARHUS GYMNASIUM, Aarhus C, er en del af AARHUS TECH, som har HTX-afdelinger i Aarhus C, Viby J og i Skanderborg, samt STX, IB og HF i Tilst. Vi arbejder målrettet på at udvikle skolen med fokus på høj kvalitet og læring samt på at være et godt sted at være for både elever og medarbejdere.

Vi søger fagligt dygtige og engagerede medarbejdere, der brænder for at undervise.  Du skal være interesseret i et tæt samarbejde med kolleger og være med til at videreudvikle skolen til gavn for elevernes læring og trivsel.

Vi forventer, at du:

• Brænder for dine fag, for uddannelse og for eleverne
  • Er god til at kommunikere din faglige viden
  • Er optaget af samarbejde og videndeling
  • Er engageret og har lyst til at præge en levende skole
  • Er ambitiøs, nysgerrig og modig.

Vi tilbyder
Bliv en del af en stor uddannelsesinstitution med gode arbejdsvilkår, stor fleksibilitet, medindflydelse og en kultur, hvor kreativitet og udvikling bliver prioriteretLærerkollegiet på gymnasiet er fagligt og uddannelsesmæssigt meget bredt sammensat og danner derfor god baggrund for faglig og personlig udvikling, samt kollegial sparring.

Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst på området.

Tiltrædelse
1. august 2024.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om skolen fås på www.aarhusgym.dk. Oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til rektor Karsten Bak Ramlov på tlf. 2223 4169 eller mail: kbra@aarhustech.dk