Ledige stillinger på Skive Gymnasium

Skive Gymnasium søger lærere til vikariater  i fagene fysik, dansk, engelsk, biologi og idræt

Vi søger lærere til flere vikariater i fagene fysik, dansk, engelsk, biologi og idræt. Øvrige fag kan være relevante, men ansøgere skal have mindst et af de nævnte fag.

Skive Gymnasium har ca. 600 elever og 75 ansatte. Vi udbyder stx og hf og starter 6 stx-klasser og 2 hf-klasser efter ferien. Vi er en udviklingsorienteret skole med høje faglige standarder, et godt arbejdsmiljø, tæt samarbejde i faggrupperne samt gode fysiske rammer.

Skive Gymnasium har særlige profilområder indenfor bl.a. idræt og internationale samarbejder.

Nyansatte får tilknyttet en mentor i de relevante fag, så man bliver introduceret til opgaverne og det praktiske. Alle lærere har deres egen arbejdsplads på skolen.

Flere oplysninger om skolen findes på skolens hjemmeside.

Løn og ansættelsesforhold ifølge overenskomst med GL

Spørgsmål omkring stillingerne kan rettes til rektor Lars Erik Nielsen, tlf. 20163984 eller mail len@skivegym.dk.

Ansøgningsfrist

Skriftlig ansøgning kan alene fremsendes via opslaget på gymnasiejob.dk. Ansøgning, cv samt relevante bilag skal være fremsendt senest mandag d. 6. maj 2024 kl. 12.00. Samtaler afholdes 15-16 maj.

Skive Gymnasium og HF
    Egerisvej 180, 7800 Skive