Birkerød Gymnasium

Birkerød Gymnasium søger årsvikar i engelsk

Birkerød Gymnasium STX, HF, IB & Kostskole

I faget engelsk har vi fra 1. august 2024 en ledig stilling til besættelse på Birkerød Gymnasium. Der er i første omgang tale om et årsvikariat.

Birkerød Gymnasium er en stor skole med ca. 1.100 elever beliggende ved S-togslinjen nord for København. Vi huser STX, HF og International Baccalaureate, som er en international studentereksamen, hvor al undervisningen foregår på engelsk. Derudover har vi en kostafdeling med ca. 80 elever.

Som skole lægger vi vægt på et højt fagligt niveau, og vi forventer, at vores kommende medarbejder og kollega har en ambition om at præge BG med sin kompetente faglighed, engagement og vilje til at gøre en forskel. Vi tilbyder en stor og velfungerende skole, hvor både elever og lærere sætter pris på et højt aktivitetsniveau.

På Birkerød Gymnasium gør vi os umage for at gøre undervisningen spændende og vedkommende for vores elever. Så vi er på udkig efter en ny kollega, der har lyst til at være med til at stimulere elevernes interesse, skabe faglige aktiviteter og involvere eleverne med sit store faglige engagement.

Birkerød Gymnasium rummer både danske og internationale elever. Da de ledige hold hovedsageligt er i den internationale afdeling, vil størstedelen af undervisningen foregå på engelsk.

Du kan læse mere om skolen og vores udbud af uddannelser og studieretninger på www.birke-gym.dk.

Ansættelse ifølge gældende overenskomst.

Ansøgning vedlagt CV og eksamensbeviser mm. sendes via gymnasiejob.dk. Ansøgningsfristen er den 13. maj 2024, og ansøgningerne behandles løbende.

Yderligere informationer om stillingen kan fås ved henvendelse til vicerektor Helene Vejbjerg Lindemann, tlf.  4516 8220

Vi glæder os til at høre fra dig!

Søg jobbet

• Arbejdssted
    Birkerød Gymnasium
  • Adresse